مدیر امور ذوب مجتمع مس شهربابک از بازگشت زودتر از موعد مقرر بویلر به خط ذوب خاتون آباد خبر داد.

علی کریمی فر گفت: بخش عمده لوله‌های بویلر دچار فرسودگی شدید شده بود که پس از بررسی‌های لازم اقدام به برنامه ریزی وخرید لوله‌ها وتجهیزات لازم کردیم که خوشبختانه با همراهی پیمانکار پروژه، مدیران ارشد، معاونین و پرسنل سختکوش بخش‌های مختلف، نوسازی بویلر در زمانی کمتر از یک ماه انجام شد که این سرعت عمل در چنین پروژه‌ای یک رکورد محسوب می‌شود.

او ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی عوامل این طرح بیان کرد: عملیات نوسازی بویلر و اورهال کارخانه در چند جبهه‌ی کاری به صورت شبانه روزی و مداوم انجام شد به طوریکه برای تسریع در انجام عملیات، یک کارگاه ساخت موقت در جوار کارخانه راه اندازی شد و تیم‌های مختلف مشغول به فعالیت به طور همزمان در چند جبهه کاری شدند و همزمان با تعمیرات اساسی بویلر، عملیات نسوزکاری و تعمیرات بخشی از کوره فلش نیز با بهترین و بالاترین کیفیت انجام گرفت و خوشبختانه کارخانه سه ماه زودتر از موعد فعالیت تولید خود را آغاز کرد.

کریمی فر با اشاره به این مطلب که این مدت زمان برای چنین تعمیرات اساسی و گسترده‌ای یک رکورد در کشور محسوب می‌شود گفت: علیرغم فشردگی برنامه و سنگینی عملیات، خوشبختانه هیچ مشکل خاصی در بحث ایمنی نداشتیم و با حضور و نظارت دقیق پرسنل ایمنی، این عملیات در سلامت کامل پرسنل و بدون حادثه جدی به سرانجام رسید.

او لطف خداوند، همدلی وتلاش پرسنل، برنامه ریزی و تدبیر مدیران ارشد و حس تعهد سازمانی را از مهمترین عوامل موفقیت در این پروژه عنوان کرد و افزود: ما همه در خدمت تولید هستیم و تولید مستمر، پایدار و باکیفیت را اصلی‌ترین رسالت خود در مجتمع مس شهربابک می‌دانیم و همه در تلاشیم تا برنامه تولید سالانه را محقق کنیم.

 کریمی فر از تلاش وهمکاری کلیه پرسنل و عوامل موثر در نوسازی بویلر به ویژه مدیریت ارشد، معاونین مجتمع و پرسنل امور ذوب قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار